woensdag 17 februari 2016

VIMES album 'Nights In Limbo'

De Litouwse producer Gardens Of God maakte een tijd geleden een remix van VIMES' 'Celestial'. Het was mijn eerste kennismaking met zowel Gardens Of God en het duo uit Keulen, VIMES. Het is een van mijn all time favorites, ik kan 'm uren op repeat zetten zonder dat die gaat vervelen, zo een ontzetten mooie vibe heeft die plaat!

 

Gardens Of God is daarna nog erg productief geweest, de mannen van VIMES waren wat stiller, maar op 12 februari was daar ineens het album 'Nights In Limbo'! Een heerlijk album met natuurlijk het origineel van 'Celestial', maar ook wat meer techno georiƫnteerd tracks als 'House Of Deer' en de wat meer electronica/indie tracks als 'Esk' en 'Clks'. Naast 'Celestial' is 'The Underachiever' mijn favoriete track van dit album!



Ze speelden al eens in Nederland op Eurosonic Noordverslag, maar er zijn nog geen nieuwe data gepland in Nederland. Ze staan zeker op 'mijn must see lijst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten