zaterdag 22 augustus 2015

Ruede Hagelstein 'Apophenia'

Ik kan er niks aan doen, maar blijkbaar vind ik alleen maar Duitse dj's en producers goed op dit moment; Frankey & Sandrino, &ME, Dave DK, Rampa, Robag Wruhme, Henrik Schwarz, Dixon, Paul & Fritz Kalkbrenner, DJ Koze, allemaal Duitsers...
Sinds kort heb ik wederom een Duitser toegevoegd aan dit rijtje met favorieten. Ruede Hagelstein, een dj en producer uit, hoe kan het ook anders, Berlijn.

Hij heeft eerder dit jaar een album uit gebracht, genaamd 'Apophenia' op Watergate Records. Favoriete track voor mij is 'Already Undone', met de vocalen van PillowTalk.

Ik moest het even opzoeken, maar Apophenia betekent het volgende: het verschijnsel waarbij mensen in willekeurige gegevens patronen opmerken en daarin betekenissen lezen die er niet zijn. Dan weet je dat ook weer.



Zijn mixen zijn ook zeker de moeite waard om te luisteren, zoals deze:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten