woensdag 15 juli 2015

Weekendje Londen

Afgelopen zaterdag was ik in Londen waar ik naar 'We Concur' ben geweest in de Oval Space. De line-up mocht er zijn; Extrawelt (live), Christian Löffler (live), Michael Mayer, Alex Niggeman en Robag Wruhme. Allemaal Duitse dj's van labels als Kompakt, Cocoon, Pampa en Watergate.

Maar naar een goed feestje ga je niet met een lege maag: ik begon de dag met croissantje en thee bij Hej, vervolgens een lemonade op de Maltby Street Market onder de spoorlijn, een rondje over de Borough Market, even een thee op het dakterras van Tate Modern museum met uitzicht op de Thames, lunchen met kippenhart kebab en een kannetje Pimm's op bovenste verdieping van een parkeergarage bij Frank's Café, tapas en wijn bij José om vervolgens de taxi te pakken naar de Oval Space.

Het feest was al in volle gang om 21:00 uur, dus we stapten meteen in bij Alex Niggeman. Vervolgens kwam er een klein kereltje met een baard de dj booth in stappen; Robag Wruhme. Ik kende hem van een hele fijne remix die hij heeft gemaakt van Paul Kalkbrenner's 'Sky And Sand', maar had hem nog nooit live gezien. Nou, daar baal ik van, want wat is deze man goed. Drie uur lang heeft hij de boel op z'n kop gezet. Een fles witte wijn aan de mond, strakke dans moves en draaien als een malle! Ik heb echt een topavond gehad! Mocht hij een keer in de buurt zijn, ga het checken, zeker de moeite waard!

Hieronder een lijstje van mijn favoriete remixen van Robag Wruhme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten