zaterdag 4 april 2015

DJ Raymundo 10 jaar residency Escape

Als 16-jarig jongetje beleefde ik mijn eerste clubavond in Zandvoort in de Yanks. Vanuit Heemstede op de fiets, door de duinen, zonder licht, lekker indrinken bij Scandals. Toen maar hopen dat ik binnen kwam bij de Yanks, wat lukte tot mijn eigen verbazing en daar stond ik dan, als een van de eerste bezoekers van de avond. De DJ draaide 'Do It Your Way' van Mood II Swing, die plaat kende ik, die had ik ook! Beetje zenuwachtig probeerde ik een praatje te maken met de DJ; "de B-kant van die plaat is beter, kun je die een keer draaien?".
Dat was het begin van een nu al 18-jaar durende vriendschap met Raymond Teunisse aka DJ Raymundo...


Hij heeft me altijd op sleeptouw genomen, waar hij als resident draaide, draaide ik ook. De Yanks (later Club Chateau), De Kroon, De Escape, ik heb er behoorlijk wat uurtjes gemaakt samen met hem.
Deze zaterdag 4 april beleeft hij al weer zijn 10-jarige jubileum in Escape, iets wat niet heel veel DJ's kunnen zeggen... Trots op mijn 'grote broer'!


Check zijn laatste mix hier:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten